Klantenservice

Vergoeding verkeerd afgeschreven saldo aanvragen (restitutie)

Is er tijdens je reis met MeerPlus (EBS) een te hoog bedrag afgeschreven? In zo'n geval kun je vergoeding (restitutie) aanvragen.

Je kunt ook vergoeding aanvragen als een transactie bij een verkoop- en oplaadautomaat verkeerd is gegaan.

Vul het formulier hieronder in, of download het restitutieformulier. Het formulier moet volledig en juist worden ingevuld, met je volledige IBAN nummer. Zonder die informatie kunnen wij de gegevens niet nazoeken en de vergoeding niet op jouw bankrekening storten. Let op: zorg ervoor dat de restitutieaanvraag binnen 6 maanden na de betreffende gebeurtenis door ons is ontvangen . Lees meer in de restitutievoorwaarden.


 

Terugvragen saldo Zaanstreek-Waterland

Heb je gereisd met OV-chipkaart? Vul de gegevens hieronder in.
Heb je gereisd met betaalpas of mobiel (OVpay)? Vul het 18-cijferig referentienummer in.
Lijnnummer

Velden met een * zijn verplicht