Klantenservice

Afschaling zomerdienstregeling Zaanstreek-Waterland

Vanaf 22 juli tot en met 30 augustus rijdt MeerPlus een afgeschaalde zomerdienstregeling.Vanwege de zomervakantie is het vaak rustiger in onze bussen. Daarom rijden we van 22 juli t/m 30 augustus in de regio Zaanstreek – Waterland volgens de zomerdienstregeling. Sommige lijnen rijden dan minder vaak, scholierenlijnen rijden niet en de toeristenlijnen rijden juist vaker. Boven op deze wijzigingen zullen er tijdens de zomerperiode voor een aantal buslijnen ook extra ritten komen te vervallen. We doen ons uiterste best om de gevolgen van de rituitval zoveel mogelijk te beperken en belangrijke verbindingen in stand te houden.

Belangrijke wijzigingen

• De spitslijnen 276, 277 en 278 rijden niet. Een goed alternatief is er in de vorm van buslijnen 306, 307, 314, 316 en 370 al dan niet met een overstap aanwezig.
  • Op de lijnen 63, 64, 65 en 111 kunnen enkele ritten vervallen en op de R-net lijnen 391, 394 en 395 wordt minder vaak gereden.
  • Scholierenlijn 610 en 614 rijden niet.
  • De toeristenlijnen 800 en 801 gaan tussen Amsterdam Centraal - Zaanse Schans of Edam/Volendam ook doordeweeks rijden.

Voor meer gedetailleerde informatie en actuele reisinformatie worden reizigers geadviseerd om de website van MeerPlus te raadplegen, of contact op te nemen met de klantenservice. De klantenservice van Meerplus is 24/7 bereikbaar via 088 862 82 08.
Over MeerPlus Vanaf 10 december reist Zaanstreek-Waterland MeerPlus. Meer informatie over de dienstregeling en vertrektijden is te vinden op meerplus.nl.